2013. október 30., szerda

47. Őszi hangulat III.

..esetleg a levelekről beszéltem már? :)

Na jó, itt van ennek a szekciónak a vége. Találtam leveles csatot is. Jó, mi? Ez inkább szüretidéző szőlőlevél, de nagyon hangulatos. A nagy méhecske mintázatú gyöngyöket a barátosnémtól kaptam, hogy alkossak valamit, mert ő szeretett volna ugyan, de valahogy soha nem jutott volna el addig. Rajtam meg látja, hogy még lelkes vagyok. Kérem szépen, már több mint két hónapja! :) Amúgy sajnos szerény személyemre jellemző, hogy rövid időn belül alábbhagy a lelkesedésem bizonyos hobbik mívelése iránt, de úgy néz ki, hogy ez az ékszeresdi, most nagyon betalált. Már külön munkaasztalom is van!:)

És éljen-éljen végre nem egy fülbevaló, hanem egy karkötő!

(Kulisszatitok: végül egy szett készült, időrendben később jön arról is kép.)

 (Ja, és végül aranyszínűre cseréltem a csatot, mert mégis csak jobban illik a színvilághoz.:) )


Amennyiben szeretnétek részletes leírást, vagy segítséget az elkészítéséhez, úgy nyugodtan hagyjatok kommentet, vagy írjatok Facebook-on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése