2013. szeptember 13., péntek

24. Egyszerű karkötő és egy kis ráadás vidámság - DIY

Ahonnan az ötlet származik:
Na ne már, hát ez tök egyszerű! Semmi különös... és mégsem tudtam szabadulni tőle. Szóval most megmutatom mennyire bonyolult. Annyira, amilyennek látszik.

Alapanyagok:
  • 20-25 cm gumifonal
  • kb. 30 db 6 mm-es gyöngy
  • 3-4x 120cm színes fonal
  • 2 db csomószorító
  • 1 csat
  • 1 lánchosszabbító
  • 2-3 karika
  • 3 db szimpatikus medál/charm

1. Levágom a fonalakat (2 teljes kör a 30 centis vonalzóm körül). Felezgetem őket, amíg elég rövidnek nem találom őket. Összefogom az összeset, és ahol csak hurok van, átfűzök egy karikát, ami összefogja őket, és még rögzíteni is tudom majd a karkötőhöz.

2. Egy szálat kihagytam, azzal kötök az egészre egy kis csomót. Ezzel a saját készítésű díszünk kész is van. Minél többféle színt használtok, annál izgalmasabb - nekem ezek akadtak itthon. 

3. A gumiszál végére kötünk egy csomót - ezt beleküzdjük a csomószorítóba (és ezzel kellett rájönnöm, hogy az egyetlen dolog amiből sok kell egy ékszerkészítős háztartásba az ez, mert nem nagyon lehet újrahasznosítani). Majd jöhet a gyöngyfűzés, nálam 5*8 mm-es fazettázott gyöngyök kerültek rája, azokból is összesen 30 db (10-5-5-10 felosztásban). Időközönként egy kis dísz/charm.

4. A végén ismét csomószorító, egyik felére lánc, a másikra a csat. DE! hogy szépen fel lehessen rakni a kis fonaldíszünket, raktam egy plusz karikát a csat elé, így azon függ, külön.


5. Zárom a szemeket, plusz a soraimat is. Kicsit hosszúnak találtam a fonalat így én befontam, de persze trimmelni is lehet, vagy felezzétek meg még egyszer - legalább még tömzsibb lesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése