2013. augusztus 30., péntek

10. Biztosító tűből karkötő? - Igen!

Tudtátok, hogy nagyon drága a biztosító tű? Hihetetlen. Nagyon tetszett egy felhasználási ötlet, de ahogy itthon kiborogattam a drágán megvett biztosító tűket, azonnal el is szontyolodtam, hogy nekem most ilyen karkötőm nem lesz. Na de kevésből is látványosat sikerült alkotni, sőt még tán elegánsnak is mondhatjuk.

Alapanyagok:

  • 5-6 db biztosító tű (2,5-3 cm-es)
  • 10-10 db 2mm-es gyöngy - nagyobb lyukúból könnyebb!
  • minden "találkozáshoz" egy karika - 6-7 db
  • 1 db csat
  • egy kisebb lánc, amibe a csatot akasztod



1. Felfűzzük a biztosítótűkre a kiválasztott gyöngyszemeket, majd összezárjuk őket. 

2. A két végére hajlítunk egy-egy karikát, így rögzítve egymáshoz a tűket.

3. Rögzítem a szabad végén a láncot, a másikon a csatot.


Én kettőt csináltam, meg kicsit sok biztosítótűt fűztem fel, úgyhogy a másikra még díszítés is került (mondjuk lehet, hogy már egy kicsit túlzás is...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése