2013. augusztus 23., péntek

3. Fonott - csomózott karkötő - DIY

Mostanra egy csomó ötlet összegyűlt a tarsolyomban, azonban a megvalósítás persze lassabb.

A következő karkötőnek, amit be fogok mutatni, az alapötletét a neten találtam, íme:

http://www.allfreejewelrymaking.com
Ahogy az előző bejegyzésben is írtam, amikor nekiálltam ennek ez egésznek nem volt itthon semmi alapfelszerelés, hozzávaló. Mármint azt hittem. Ezek a kis ötletbörzés oldalak igencsak rávilágítanak arra, hogy az ember lánya mennyire alábecsüli a "készleteit", ugyanis én is találtam rengeteg hozzávalót.

Szóval az ötlet a fenti képből jött, de nem ez lett az eredmény, viszont lekövethető lesz az én módszeremből is, hogy hogyan is készült.

1. Szóval ott volt az a rengeteg felfűzött egyenes lánc. (hossza kb. 80-90 cm)


2. És a meglepetés, egy nyári ruha "öve", nagy szemű lánc, kézzel is könnyen hajlítható szemekkel

3.  A felfűzött lánc két végét én hurokban csomóztam, így a két hurkot csak ráakasztottam egy láncszemre, majd az így kimérhető felét is rátekertem, és összezártam a szemet.
(Az ellenség megtévesztésére a lánc elkészítését csak zöld színben tudom megmutatni.)
4. Rögzítéshez, egy tollat használtam, és a tolltartó súlyát, hogy elkezdhessem a "melót". Az így kapott két nagy hurkot szétválasztom és elkezdek csomókat gyártani. Amelyik irányban hosszabb marad a szál, onnan hurkolom a következő csomót.

5. Az így kapott masszívabb szál végére, majd egy újabb láncszemet teszek, és annyi további láncszemmel egészítem ki, ahánnyal kényelmesen ráfér a csuklómra.

Két színben is elkészítettem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése