2013. augusztus 28., szerda

8. Még egy "régiből valami új", azaz fedezd fel mi is van otthon!

Hejhó!

Mai posztomban egy szakadt nyaklánc, egy megunt karkötő és egy fülbevaló esett áldozatul.
Megint teljesen őszinte leszek, csavart karkötőt szerettem volna csinálni, de egy feszes nyaklánc lett belőle. :) Megesik az ilyen.

Alapanyagok: 

  • Nyaklánc:
    • 3 db nagyobb méretű gyöngy
    • 6 db kisebb díszítő gyöngy (foglalatnak)
    • csat
    • kisebb méretű lánc, hogy állítható legyen
  • Lógós fülbevaló:
    • 4 db merevebb anyagú lógó rész
  • Golyós karkötő:
    • 40 db (barna) gyöngy
    • 16 db (zöld) gyöngy
  • 35 cm gumi fonal, nekem ekkora maradt a lefejtett karkötőből
    • (ha nem feszes nyakláncot szeretnétek akkor javaslok 50 cm-t)
  • 2 db csomószorító (ó, igen, szereztem!)
1. A gumi fonalat átdugjuk a csomószorítón, ezután kötünk rá egy feszes csomót. Nekem elég kicsi szorítóm volt, úgyhogy a csomót nagyon passzentosan tudtam beleszuszakolni. Ezután beleszorítjuk a kis golyóba a csomót, és meghajtjuk a karika végét, hogy láncszemként funkcionáljon.

2. Felfűzzük a gyöngyöket ízlés szerint.
Nekem így lett:
5 barna - 2 zöld - 1 lógó - 2 zöld (2x)
5 barna - 1 díszítő - 1 nagy - 1 díszítő (3x)
5 barna - 2 zöld - 1 lógó - 2 zöld (2x) - 5 barna

3. A csomószorító karikájára ráfűzzük a kis láncot az egyik oldalon, a másikon pedig a csatot.
Kész is vagyunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése