2013. augusztus 24., szombat

4. Miért ne lehetne a nyaklánc is fonott-csomózott? - DIY

Annyira megtetszett a fonott karkötő, és egy újabb netes találat, hogy mindenképpen szerettem volna mellé nyakláncot is.

Az ötletet kirobbantó kép:
http://www.vickiodell.com/category/jewelry/
Na és ugye nekem is van most már egy viszonylag vastag karkötőm.
A nyaklánc elkészítése gyakorlatilag három karkötő (amelyet ebben a posztban láthattok) és még egy kis lánccal való toldásából áll össze.

 Személy szerint én egy kis díszítést is szeretnék használni, ezért a nagy láncszemek közé fűzök kisebbeket (alul látható), amire pedig fel tudok futtatni egy-egy nagyobb gyöngyöt (jobb felső - 2 db).
Csináltam egy zöldet, és két kék láncot, ezeket egymáshoz rögzítettem (kék-zöld-kék), mivel így egy kicsit rövid lett volna az én ízlésemnek, ami a nyakláncokat illeti, ezért toldottam a két kék végénél a nagyobb láncszemekkel, azok közé pedig egy csatot tettem. Voilá!


Az így kreált szett:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése