2013. augusztus 25., vasárnap

5. Gyöngy és fonat karkötő - DIY

Az alapötlet:
Az első ötletek közé tartozik, ami egyszerű-de-nagyszerű mivolta miatt azonnal megragadta a fantáziámat. De nekem nincs is semmi hozzávalóm! - gondoltam, ismét naivan.
1. Volt nekem egy vastag karika karkötőm:
2. 'Na, de ilyen gyöngyös láncom már tuti nincs...' - és megint tévedtem. Az egyik dobozkám alján találtam egy - ebben a formájában - nagyon csúnya láncot, íme:
3. Na, de fonalam az tényleg nem volt, így vettem egy - szerintem - önmagában is hihetetlenül esztétikus gombolyagot.
4. A láncot köré mértem a karkötőnek és hozzáragasztottam.
5. Ezután elkezdtem rátekerni a fonalat, úgy, hogy nagyjából teljesen eltakarja a karkötő színét és fedje a lánc közötti szüneteket.
6. Természetesen, mivel gyakorlatom nincs, kézügyességem sem az igazi még, így kb. egy szemnyi szünet maradt a végén, amit pótolnom kellett valahogy.
7. Kerestem pár nagyobb gyöngyöt (mire jó egy régen szétszakadt - majd-én-megcsinálom - nyaklánc), és hozzávarrtam a kimaradt részen a fonalhoz.

Így máris sokkal egyedibb lett az alkotásom, íme:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése