2013. szeptember 2., hétfő

13. Még egy megunt nyaklánc, avagy fülbevalót varázsolok

Szóval az úgy néz ki, hogy egyre többen tudják, hogy elkezdtem kreatívkodni. Párom édesanyjától kaptam egy pár megunt ékszert, amit azonnal kategorizáltam itthon. Ezt szétszedem, ehhez hozzárakok, ezt most még húúú, nem tudom...
Aztán a szokásos esti rutin, hogy Google a jó barátom és ötletszerzésnek beírok egy-egy keresőszót, mint például a fülbevaló, nyaklánc, karkötő... Na, most a fülbevalók voltak soron, de megint egy egyszerűt sikerült választanom - bocsánat. :)




Mekkora mázlim van, hogy felfigyeltem erre a fülesre... na de ehhez kellett egy jó nyaklánc is!

1. Leszedtem két érmét, a karikájukkal együtt (amivel rögzítve voltak). Majd előbányásztam két fülbevaló akasztót.

2. Nos, akkor itt készen is volnék. De, hogy szó ne érhesse a ház elejét, úgy gondoltam feldobom egy kis lánccal. Szóval vettem 4 egyenlő hosszúságú láncot. 

3. Ráfűztem 2-2-t a fülbevalók karikájára. Voilá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése