2013. szeptember 11., szerda

22. Egyből kettőt!

Megint egy kis jól eső rombolással indítottam az alkotási folyamatot...


Egy folyton széteső nyakláncot szedtem szét végérvényesen. Annyit tettem mindösszesen, hogy a lánc részekre tettem egy-egy fülbevaló-akasztót, karikával. És amennyi gyöngyre szükségem volt, hogy jól mutasson a kezemen, abból csináltam egy karkötőt.
A fülbevalót egy másik nyaklánc maradék lógóival díszítettem.


Ezzel a bejegyzéssel csak azt szeretném erősíteni, hogy nem érdemes kidobni ékszereket, vagy elajándékozni azokat, amik nem kellenek, vaaagy ami még fontosabb, újakat vásárolni, mert egy-egy fogó segítségével újra izgalmas ékszereket tudtok magatoknak csinálni. Ha meggondolnám magam, akkor fogom a kis fogóimat és megcsinálom a nyakláncot megint. Ez a kis művelet is maximum negyed óra volt, szétszedéssel és összerakással együtt.

Ha ezeket a kis trükköket megtanuljuk, akkor nem lesz több probléma, hogy egy kisebb ékszergyűjteményből minden alkalomra találjunk magunkra valamit.

Ha mégsem sikerülne, akkor itt vagyok én, majd találok megoldást a "problémáitokra". ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése