2013. szeptember 20., péntek

31. Beletúrtam az ékszeresbe - Jé, már ezért se kell a boltba menni!

Szóval kicsit unatkoztam, nézegettem a korábban szerzett/kapott kis bizsuimat, és találtam egy ilyet: 


Erről azonnal az jutott eszembe, hogy Hohó! Hát ilyet én is tudok... Óriási sikerélmény, hogy egy hónap után, egyre kevesebb olyan ékszer-ötlet van, ami elriasztana. Ami még gátol abban, hogy bizonyos ékszerek elkészüljenek, az az eszközhiány, vagy hogy még nem találkoztam vele. :)

Amire szükség lesz:
  • 1 pár fülbevaló-akasztó
  • 2 kisebb lánc
  • szerelőpálcák (ízlés szerint)
  • gyöngyök, kövek


1. Szétnyestem egy nyakláncot. Nem tudok magammal mit csinálni, ez a legjobb rész. A rombolás... - Neeem, de ezt a nyakláncot erre a célra kaptam, hogy hamvaiból valami új és nemes készüljön. Szóval, fogtam a szerelőpálcát, és ráfűztem annyi gyöngyöt, amennyivel tudtam, hogy a végére tudok még hurkot hajlítani. Ez jelen esetben 3 db, mert ilyen nyesett gyöngyökből állt a nyaklánc.

2. Úgy hajlítom a pálca végét, hogy még rá is szeretném aggatni a láncdarabra. Rácsúsztatom az egyik láncszemet, és csak ezután zárom a hurkot. (Most és bármikor a lánc másik végére feltesszük a fülbevaló-akasztót.)

3. Ezt megismételem annyiszor, amitől még nem lesz nehéz a fülbevaló és esztétikusan is néz ki. A következő láncon pedig figyelem, hogy hova pakoltam, ha szimmetrikus párt szeretnék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése