2013. szeptember 21., szombat

32. Ilyet én is tudok! azaz dobókockás fülbevaló - DIY

Éééééés megint turkáltam egy kicsit az ékszeresben:


Nekem a dobókockás fülbevaló mindig is a gyengém volt, valahogy nem tudom kinőni, mindig megtetszik. No, hát rendkívül örültem, hogy megtaláltam, mert kallódott egy ideje, aztán most, hogy "szakértő" szemmel is tudom nézni az ékszereket, azonnal megláttam, hogy Ajjjj! Ilyet is tudok!
Annyi baki lesz, hogy nekem egyszínű kockáim vannak csak, no de kezdjünk hozzá.

Hozzávalók:
  • 8-8 db dobókocka kinézetű gyöngy
  • 8-8 db szerelőpálca
  • 2 db pár szemből álló láncocska
  • 1 pár fülbevaló-akasztó
1. A lánc egyik végére rakjuk az akasztót.

2. A szerelőpálcára tesszük a dobókockát, és ahogy hajlítjuk a hurkot a pálca végén, mielőtt bezárnánk, ráfűzzük a láncra.

3. Nekem 8 láncszemből áll a lánc, 8 db dobókocka kerül rá. Ez ugye, ízlés szerint változtatható.

Egy hasonlóan keletkezett fülbevaló - betűkkel - kézenfekvő nevekkel :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése