2013. szeptember 19., csütörtök

30. Használjunk fülbevaló alapot!

Találtam egészen szép mintákat, egyelőre egy egészen egyszerűvel rendelkezem. Sok lyuk alul, egy felül, tegyél rá valamit és kész a szép fülbevaló!

Na de akkor lássuk lépésenként..

Amire szükség lesz:
  • gyöngyök ízlés szerint
  • 1 pár fülbevalóalap
  • 10 db szerelőpálca (nálam 5 lyuk/karika van alul, de persze ez az alap függvényében változó)
  • 1 pár fülbevaló-akasztó 
  • 10-12 karika a lazább illesztéshez

1. Fogjuk a szerelőpálcákat és felfűzünk rá annyi gyöngyöt, amennyi jól esik, de legtöbb annyit, amitől még a végét hajlítani tudjuk, hogy ott is legyen egy hurok.

2. Mivel nekem nem forgott olyan jól az alapon a szerelőpálca, ezért a kettőt egy karikával kötöttem össze, így sokkal lazább lett az egész.

Miután feltettem az összes pálcát, valahogy így nézünk ki:

3. Már csak a fülbevaló-akasztó hiányzik. Ez ugye értelemszerűen felülre kerül. Én ide nem toldottam még egy karikát, de elég merev is lett, ami nekem nem tetszik, ezért Ti nyugodtan használjatok az akasztónál is. Sokkal dinamikusabb viselet lesz. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése