2013. szeptember 9., hétfő

20. Fűzzünk gyöngykarkötőt - mint a nagyok!

Aki már az elején is komolyan vett, az igazán beláthatja, hogy nincs a kisujjamban ez a gyöngyfűzés és ékszerkészítés, de rajta vagyok nagyon.

Találtam egy viszonylag egyszerű mintát, aminek a feléből sikerült karkötőt alkotni - DE! még mindig nem sikerült összebarátkoznom a damillal. - Igazából ez volt az indok, amiért félbehagytam és így egy kicsit keskeny karkötő lett. Próbálkozom még, nem adom fel, lehet, hogy holnap nekimegyek megint. :)

A minta:
Alapanyagok:

  • 4 mm-es gyöngy (~50 db)
  • 2 mm-es gyöngy
  • damil (~80 cm)
  • 2 db csomószorító
  • lánc, 2 db karika
  • csat






1. Damilra csomó, csomószorító - és uccu neki a mintának:

2. Én összesen 50 db 4 mm-es gyöngyöt használtam - a feketére rá se kérdezzetek, de aki ráér számolja ki :) - ahogy befejeztem, még egy csomószorító, egyik felére lánc, másikra csat. És íme:


A fenti sablonon látható, hogy amúgy akármeddig lehet széltében toldani, de erre majd máskor kerül sor a részemről. És akkor lehet hogy meglesz a széles, gyöngyös karkötő. Szerintem kipróbálom cérnával is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése