2013. szeptember 26., csütörtök

37. Többsoros gyöngykarkötő - DIY

 Mindenképpen ki akartam próbálni ezeket a sortartókat, úgyhogy egy párra be is ruháztam. 

Amire szükség lesz:
  • 1 pár sortartó
  • 10 db szorító
  • damil
  • csat, lánc, karika
  • gyöngyök és díszek ízlés és kedv szerint


Felfűztem damilra egy szorítót, át a karikán, visszavezettem a szorítón keresztül a damilt és amilyen szorosra tudtam venni, ott elszorítottam fogóval. - Megrángatom, hogy tart-e, nem szökik-e a damil.


Jöhet az első sor gyöngy, amit számon tartok, hogy a többinél is tudjam, mennyit szeretnék felhasználni. Nálam ez 4 mm-es gyöngyökből 35 db.


A végénél ugyanúgy szorítom el, ahogy az elején, át a szorítón a damil és addig húzom vissza míg elég szorosnak nem találom és csak ekkor szorítom el fogóval. A kép szerintem elég jól visszaadja, hogy ezek a pici kis szorítók az összképet egyáltalán nem rombolják - egészen diszkrétek.


Egy kis bonyodalomra vágytam, úgyhogy előkaptam pár 8 mm-es gyöngyöt, ezekhez díszeket, és érdekes módon mégsem volt túl logikus, hogy mennyivel kell csökkenteni a darabszámot, hogy ugyanolyan hosszú sort kapjak. Végül kísérletezéssel kaptam meg a következő sort. Az utolsó kettőnél pedig visszatértem az alapokhoz.


Már csak lánc és csat hiányzik róla és kész is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése