2013. szeptember 16., hétfő

27. Ékszerek gombbal - DIY

Régóta vártam, hogy valami jó ajánlat érjen gombok terén. Sikerült szereznem egészen jó áron egy csomag kicsi és egy nagyobb gombokból álló csomagot. Este le se feküdtem, muszáj volt valamit alkotni belőle.

Amire szükség lesz:
  • szerelőpálcák
  • gombok
  • lánc
  • karikák
  • egy kis plusz vidám díszítéshez charmok


1. Karikákra fűzzük a gombokat, majd egy-egy külön karikával csatlakoztatjuk őket.

2. Ha megvan a mennyiség, ami tetszik és nem is nehéz, akkor jöhet az utolsó karika, amire rákerül a szerelőpálca. Ezt befogjuk egy nagyobb hajlítófogóval és ívet hajlítunk rá - így lesz a 'fülbeakasztó', ha van azonos színű, akkor persze ki lehet váltani, szerintem az esztétikai értékéből semmit nem von le - sőt büszkélkedhetünk vele, hogy lám, ezt is mi csináltuk.

3. Jöhet a nyaklánc. Erre nagyobb gombokat használtam - ezeket viszont nem érte át egyik karikám se, úgyhogy fogtam a szerelőpálcát átdugtam az egyik lyukon úgy, hogy a minta nélküli oldalon legyen a hurok. Ezután a másik oldalon hajlítófogóval csináltam rá egy olyan ívet, amível a pálca végét vissza tudtam vezetni a másik lyukon. 
4. A szabad végét ráhajlítjuk a hurkos végére, és a gomb ívével egy vonalban vezetjük el. Így a gombból csináltuk egy medált. Ezután már csak veszünk egy láncot, és felaggatunk rá annyit amennyi az ízlésünknek megfelel - illetve ha egyéb kis medálok akadnak kéznél még tovább díszíthetjük a kis alkotásunkat.

Íme az általam készített szett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése