2013. szeptember 5., csütörtök

16. Darabjaira szedtem egy nyakláncot - most mi legyen?

A válasz: fülbevaló!


Már korábban szétszabdaltam egy számomra kevésbé szimpatikus nyakláncot, amin sok lógó medál, gyöngy volt, és szépen minden alkatrészét csoportosítva elraktam. Egészen szimmetrikus láncról beszélünk, mert 8 db majdnem ugyanolyan hosszú láncocskám lett, plusz egy csonka ráadás (ezt nem is használtam végül).


Amire szükség lesz:
  • 1 pár fülbevaló akasztó
  • lánc darabok
  • kicsi medálok, vagy gyöngyök
  • karikák 
    • 2db amire felfűzöd a láncokat
    • az én esetemben még 10 db amire a kis "medálokat" rakom


1. Fogok egy nyitott karikaszemet, lehetőleg már fogóval, és rárakom a láncdarabokat, a végén az akasztót, és zárom a karikát.
(Ha eleget csináljátok, akkor a kezetekhez nőnek a fogók, én lassan főzni is ezzel fogok, meg majd pelenkázni... Na, neeeem. De már nagyon ügyesen pakolgatok vele jobbra-balra.)

2. Amilyen távolságban tetszik, elkezdem felrakosgatni a gyöngyiket úgy, hogy a láncon átfűzök egy karikát, rá a gyöngy, majd zárom. Közben nézem, hogy hova pakolok, mert a másikon majd meg szeretném ismételni - éljen a szimmetria! :)

3. Ha felkerült az összes díszítés, akkor készen is vagyunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése