2013. szeptember 24., kedd

35. Láncszemekből szőlő-alakú fülbevaló - DIY

Az ötlet:


Kicsit macerás, de látványos kis fülbevaló. :) A fogók a kezünkhöz fognak nőni, legalább is én a nehezebb utat választottam és egyesével tettem össze a láncszemeket (őrült vagyok, tudom).

Hozzávalók:

  • 8 soros esetén 2x36 db kis láncszem
  • 2 db fülbevaló akasztó
  • 2x2 db nagyobb láncszem
  • 2x15 db szimpatikus gyöngyszem



1. Az akasztóra fűzzük a két nagyobb láncszemet.

2. Az így alsó láncszemre kerül 8 sor esetén a 8 db kis láncszem.

3. A két szélső láncszemre rátesszük a gyöngyöket (1-1 db).

4. Ezután minden egymás mellett lévő kettőre kerül 1-1 láncszem, így lesz a következő sorban 7 db, aztán 6 db és így tovább - én előre lepakoltam/megterveztem, hogy hogyan fog kinézni.


Miután felfűztük az összeset kész is vagyunk. Nekem körülbelül fél órámba telt eggyel molyozni, de nem idegesített úgy fel, mint a gyönggyel varrott karika fülbevaló. :) (Az említett bejegyzés: itt.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése