2013. szeptember 18., szerda

29. Nyakkendőből karkötő - DIY

Az ötlet:


Több helyen több félét is láttam, régóta motoszkált a fejemben, hogy meg kellene csinálni, de hát nekem nem volt nyakkendőm, a kedvesemnek meg talán ha kettő, az pont kell is - hát vártam a megfelelő alkalomra, míg elkérhettem egy darabot, egy nagyobb készletből.

A választás rá esett, egy szép kis funky, színes darabra. :)


Annyit vágunk le a nyakkendőből, amennyi kényelmesen átéri a csuklónkat, plusz kb. 5 centi, ami átfedésben lesz - ide kerül a gomb és a gomblyuk.
Először is, elvarrjuk a nyakkendőt a levágott résznél. Sosem tudtam szépen varrni, de ez itt nem is probléma, mert amit varrni kell, az végig takarásban lesz - csupán az a cél, hogy ne kezdjen el foszlani az anyag.


Aztán felvarrjuk a gombot. A nyakkendő külső - nyíl végű - részéhez mérjük a felvarrt gombot, és kivágunk egy szűk gomblyukat. Én ennek a széleit is elvarrtam, hogy a fel-le való vételtől ne kezdjen el foszlani.


Majd összegombolom és voilá! Egyszerű, de nagyszerű! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése