2013. szeptember 10., kedd

21. ... mint a nagyok II.

Ígéretemhez híven, visszatettem a popsimat a székre és nekiestem ennek a fűzési technikának, de most cérnával. Biztos én vagyok vaksi, de még nem találtam arra vonatkozó megjegyzést, hogy ezt milyen anyagra érdemes fűzni, hogy szépen álljon, mindenesetre cérnával sokkal szebb tartása lett.
A cérnával mindösszesen annyi a problémám, hogy hosszútávon nem bízom a tartósságában. Na de még nem kereskedem vele, hogy garanciát kellene vállalnom rá, szóval bemutatásra teljesen kiváló.

Szóóóóóóóval, úgy indulok, hogy egy fekete szemmel kötök csomót a cérna végére, és még 9-et felfűzök mutatóba, csak azért, hogy a végén lehessen mivel csatot rögzíteni, vagy kötözni, vagy akármi.. (így hát ha tetszik az ötlet, akkor tessék annyit, amennyi jól esik)


És az így összesen 10 végéből indítom, a 4 kezdő gyöngyöt - ezt a tegnapiból láthattátok. Szintén a tegnapi mintán láthatjátok, hogy hogyan kell hozzátenni még egy sort. Igazából olyan szélesre csináljátok, amilyenre csak jól esik. Úgyhogy én csináltam még egy sort a fentin kívül.


Ezek után nekem tetszett az az ötlet, hogy mi lenne ha összeölteném a két végét. Ez már fehér gyöngyök nélkül, csak 3-3 feketével történt, és lett egy tök aranyos, vaskos kis karkötőm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése