2013. szeptember 15., vasárnap

26. Hallottatok már gombolyag-fülbevalóról? - DIY

Az ötlet maga:
Cuki ötlet, nem? És mi az az újdonsággal bíró eszköz, ami még nem szerepelt ezen a blogon (mert nem szereztem még addig be) és egyszerűsíti a hasonló fülbevalók elkészítését? Kedvenc, új barátom: a ragasztópisztoly.

Dremel 920
Hozzávalók:


  • 2 pár gömb végű szerelőpálca
  • kb. 10 cm fonal - de vágjatok annyit, amivel könnyebben tudtok bánni, annyira nem jó ha ki van nagyon mérve, kicsiből nehéz nagyobbat csinálni, mint fordítva
  • 1 pár fülbevaló alap + pöcök
  • ragasztópisztoly

1. Fogok két szerelőpálcát és kötök rá egy csomót a fonallal, majd mivel ez így még elég könnyen mozgatható, szétnyitom a pálcák szárait és merőlegesen is kötök egy csomót. (Lehet itt is ragasztópisztolyt használni, én tapasztalan híján, egyelőre csak a végjátéknál vettem igénybe.)

2. Feltekerek annyit a fonalból a pálcára, amivel az ízlésemnek megfelelő kis gombolyagot kapok.

3. A gombolyag hátuljára vezetem a fonal végét, és bebújtatom valamelyik fonal alá, itt úgysem fog látszani. És moooooost: pöttyintek a ragasztóval a fonal hátuljára és belenyomom a fülbevaló-alapot. (Legyen kéznél, mert gyorsan köt a ragasztó.)

4. Lecsippentem a szerelőpálcák végéből a felesleget és készen is vagyok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése